Ekskluzivni distributer za Srbiju i Crnu Goru

ALLEGRINI HOTELSKA KOZMETIKA
…luksuzan italijanski brend…

Luksuzna profesionalna linija hotelske kozmetike. Brend kozmetike je jedan od najzatupljenijih na evropskom tržištu. Kvalitet i dizajn su inspirisani mističnom atmosferom Maroka, pustinjskom vrelinom i plemenitošću zlata kao simbola moći i luksuza. Proizvodi sadrže 100% organsko ulje argana koje slovi za prirodni “eliksir lepote” kože. Sa proizvodima iz Argan Source linije nega tela pretvara se u opuštajući i aromatični doživljaj za goste hotela.

Postoje male bočice od 32 ml i hotelski dispenzeri od 300 ml i 500 ml. 

Reference u Srbiji: Hotel Hyatt Regency, Premier Aqua F. Gora, Galerija Subotica, Mona Plaza Beograd, Mona Zlatibor, VIP Casa Zlatibor, Buket Zlatibor, Pegaz V. Banja, Nota Beograd itd.

VRSTE PROIZVODA
O BRENDU ALLEGRINI

Allegrini je renomirani italijanski brend specijalizovan u proizvodnji hotelske kozmetike i ambijentalnih osveživača za prostorije. Iza njega stoji 75 godina ekspertize u proizvodnji kozmetike za hotele i proizvodnji osveživača prostora vrhunsog kvalitrata baziranih na prirodnim aktivnim supstancama. Brend je zastupljen na 3 kontinenta, preko 40 zemalja sveta i preko 100.000 objekata širom sveta. U postrojenjima Allegrini kompanije prosečno se godišnje proizvede više od 85 miliona boca kozmetike. Proizvodnja Allegrini proizvoda u potpunosti je u skladu sa načelima održivog razvoja, kroz jedinstven Allegrini “GO GREEN” projekat. Allegrini je ujendo nosilac ISO22716 standarda za dobru proizvođačku praksu i prirodne supstance.

DISPENZERI vs KUPKE U BOČICAMA OD 30 ML

Osnovne prednosti dispenzera su:

Značajne uštede
Manje posla za sektor domaćinstva (housekeeping)
Higijenski zatvoren sistem koji onemogućava prenošenje bakterija
Zaključani držači koji sprečavaju odnošenje proizvoda
„Made in Italy“ je najbolja referenca elegantnog dizajna, mirisne note i
kvaliteta

Istraživanje u EU:

Prosečna potrošnja u slučaju dispenzera na bazi analize 100.000 soba u EU
je od 20 ml minimalno do 30 ml maksimalno po danu po gostu

  • Prosečna potrošnja po gostu malih bočica je 2 komada po danu po
    gostu (Ako se ide na male bočice kupuje se gel za tuširanje šampon za
    kosu). Potrošanja podrazumeva korišćenje kupki u toku boravka i
    činjenice da 60% gostiju ponese sa sobom bočice. Ovo je istraživanje
    EU na bazi 100.000 soba
  • Cene po 1 ml kupke u dispenzerima su niže za minimalno 50% tako
    da je konačna kalkulacija – UŠTEDA MINIMALNO 100% za isti
    kvalitet sadržaja
  • Holeli koji koriste jeftinije kupke u malim bocama od 30 ml mogu
    da nabave dispenzere koji imaju kvalitetniju kupku, unaprede
    kvalitet i zadovljstvo gostiju i generišu uštedu od 50%.